Safely arrived - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu Safely arrived - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu

Safely arrived

Door: Margje

Blijf op de hoogte en volg Margje

07 Januari 2008 | Nederland, Zeist

Gisteravond zijn we na een smooth flight veilig aangekomen in Nederland.
Al heel wat mensen life gesproken (vandaag nl 'gewoon' weer naar werk en vanavond zo'n beetje hele avond aan de telefoon gehangen :)), maar een update van deze website staat ook nog in de planning.
Vanmorgen gebeld met Patrick, Helen en mama Gitau: situatie beter, winkels weer open en mensen weer aan het werk. Blij hen weer even gesproken te hebben.
Lalasalama nzuri! Ga ik ook doen, erg veel zin in ... nimechoka sana kabisa!

  • 08 Januari 2008 - 07:56

    Henriette Hak:

    twee werelden... Wat een contrast Marg.
    Welkom thuis.
    lfs Henriette

  • 08 Januari 2008 - 14:07

    Remmie:

    Fijn dat je weer veilig thuis bent. El Hamdoelilah! Prijst God! Ik kijk uit naar een uitgebreide update.
    Liefs,
    Remmie

  • 12 Januari 2008 - 09:48

    Brigitte:

    Hoi Margje,
    Fijn dat je weer thuis bent.
    Wat kan er in een korte tijd veel veranderen.
    Hoop je snel weer te zien of te spreken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margje

Van harte welkom op mijn pagina bij waarbenjij.nu. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn reizen :). Omdat ik sinds 2001 Kenya-georiënteerd ben, is mijn domeinnaam ook uit het Kiswahili: marafiki betekent vrienden.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 44522

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 05 December 2015

And again ... Ethiopia!

30 Juli 2014 - 27 September 2014

Heading for Hawasa in Ethiopia

17 December 2013 - 02 Januari 2014

Travelling to Kenya

11 Januari 2013 - 19 Januari 2013

Ghana

23 November 2011 - 03 December 2011

Training The Art of Teaching

18 December 2007 - 07 Januari 2008

Travelling abroad

Landen bezocht: