Kort ... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu Kort ... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu

Kort ...

Door: Margje

Blijf op de hoogte en volg Margje

05 Januari 2008 | Kenia, Nairobi

Dear all,
Bedankt voor jullie meeleven en bidden. even een kort bericht om je te laten weten dat we morgen naar Nederland hopen te vliegen. Situatie is gelukkig veel beter dan het was en we zijn nu dus even van de compound af om wat te shoppen en even te internetten dus. Een uitgebreide updatee volgt volgende week wel, kan ik rustig nadenken waar ik moet starten.
Rose, mercy en Vicky zijn veilig bij hun familie in Kakamega, Patrick is eeen poosje bij een broer in huis geweest omdat eht in zzijn huis niet veilig was. Mama Gitau en kids zijn ook nog steeds in hun huis, safe. omdat mama Gitau een Kikuyu is, loopt zij wel direct gevaar. Hlen, Resper en passtor watindi zijn ook veilig. Bij hen waren we de laatste dagen. inderdaad erg moeilijk om afscheid van hen te nemen, ze achter te laten. 'k Had geen keus. Laatste dagen bij seintje was ontsspannen, konden niet veel anders doen dan in tuin zitten en lezen en natuurlijk zoveel mogelijk het nieuws volgen. rust lijkt even wat teruggekeerd in Kenya. We wachten af wat de besprekingen van Tutu met Kibaki en Odinga uitwerken.
En als de rust helemaal is weergekeerd in Kenya, ga ik gewoon weer snel terug ;).
Keep on praying!

Liefs,

Marg

  • 05 Januari 2008 - 12:39

    Ann:

    Fijn dat het nu wat rustiger is!!! Hopelijk hebben ze het ergste achter de rug, en word het met praten opgelost!!
    Fijn te horen dat tot nu toe iedereen nog veilig is!
    Hele goede terugreis gewenst!!!

    Liefs,
    k,a,c,s,b,

  • 05 Januari 2008 - 13:21

    Remmie:

    Lieve Marg, fijn te lezen dat het goed gaat met jullie. Geniet nog even als dat lukt. Sterkte met afscheid nemen van Kenia en iedereen die je daar lief en dierbaar is. Veilige terugreis toegewenst. Ik zal naar je zwaaien als je overvliegt:-) Ik sta links van de Nijl, bij Friday's okay;-)
    Veel liefs, Remmie

  • 05 Januari 2008 - 15:10

    Lianne:

    Heel fijn om te horen dat het goed met je gaat! En we blijven bidden..!

  • 05 Januari 2008 - 20:37

    Hanneke:

    Hoi Marg,
    Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. Laten we hopen dat ook de rust in Kenia weer keert. Goede thuisreis en tot mails...

    Liefs, Hanneke Maijers
    We still praying for you and your friends!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margje

Van harte welkom op mijn pagina bij waarbenjij.nu. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn reizen :). Omdat ik sinds 2001 Kenya-georiënteerd ben, is mijn domeinnaam ook uit het Kiswahili: marafiki betekent vrienden.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 44537

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 05 December 2015

And again ... Ethiopia!

30 Juli 2014 - 27 September 2014

Heading for Hawasa in Ethiopia

17 December 2013 - 02 Januari 2014

Travelling to Kenya

11 Januari 2013 - 19 Januari 2013

Ghana

23 November 2011 - 03 December 2011

Training The Art of Teaching

18 December 2007 - 07 Januari 2008

Travelling abroad

Landen bezocht: