Kort ... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu Kort ... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu

Kort ...

Door: Margje

Blijf op de hoogte en volg Margje

05 Januari 2008 | Kenia, Nairobi

Dear all,
Bedankt voor jullie meeleven en bidden. even een kort bericht om je te laten weten dat we morgen naar Nederland hopen te vliegen. Situatie is gelukkig veel beter dan het was en we zijn nu dus even van de compound af om wat te shoppen en even te internetten dus. Een uitgebreide updatee volgt volgende week wel, kan ik rustig nadenken waar ik moet starten.
Rose, mercy en Vicky zijn veilig bij hun familie in Kakamega, Patrick is eeen poosje bij een broer in huis geweest omdat eht in zzijn huis niet veilig was. Mama Gitau en kids zijn ook nog steeds in hun huis, safe. omdat mama Gitau een Kikuyu is, loopt zij wel direct gevaar. Hlen, Resper en passtor watindi zijn ook veilig. Bij hen waren we de laatste dagen. inderdaad erg moeilijk om afscheid van hen te nemen, ze achter te laten. 'k Had geen keus. Laatste dagen bij seintje was ontsspannen, konden niet veel anders doen dan in tuin zitten en lezen en natuurlijk zoveel mogelijk het nieuws volgen. rust lijkt even wat teruggekeerd in Kenya. We wachten af wat de besprekingen van Tutu met Kibaki en Odinga uitwerken.
En als de rust helemaal is weergekeerd in Kenya, ga ik gewoon weer snel terug ;).
Keep on praying!

Liefs,

Marg

• 05 Januari 2008 - 12:39

Ann:

Fijn dat het nu wat rustiger is!!! Hopelijk hebben ze het ergste achter de rug, en word het met praten opgelost!!
    Fijn te horen dat tot nu toe iedereen nog veilig is!
    Hele goede terugreis gewenst!!!

Liefs,
    k,a,c,s,b,

• 05 Januari 2008 - 13:21

Remmie:

Lieve Marg, fijn te lezen dat het goed gaat met jullie. Geniet nog even als dat lukt. Sterkte met afscheid nemen van Kenia en iedereen die je daar lief en dierbaar is. Veilige terugreis toegewenst. Ik zal naar je zwaaien als je overvliegt:-) Ik sta links van de Nijl, bij Friday's okay;-)
    Veel liefs, Remmie

• 05 Januari 2008 - 15:10

Lianne:

Heel fijn om te horen dat het goed met je gaat! En we blijven bidden..!

• 05 Januari 2008 - 20:37

Hanneke:

Hoi Marg,
    Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. Laten we hopen dat ook de rust in Kenia weer keert. Goede thuisreis en tot mails...

Liefs, Hanneke Maijers
    We still praying for you and your friends!!