Travelling to Kenya - Reisverslagen van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu Travelling to Kenya - Reisverslagen van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu

Travelling to Kenya

Over een week is het weer zover: de zesde keer dat ik in het vliegtuig stap richting Kenya. Deze week is vol met collegevoorbereidingen en colleges, stapels correctiewerk, gesprekken, mails en tussendoor denkwerk om de reis naar Kenya voor te bereiden.
Het doel van de reis is vrienden bezoeken. Ik zie erg uit naar het weerzien met Hellen, Rose, Patrick, Mercy, Vicky, Resper, mama Gitau en de meiden ... en ben benieuwd wat er allemaal veranderd is in de afgelopen zes jaar. Ik zie ook uit naar de zon, de geuren, de geluiden, de chapati's en zelfs de ugali en het eten met mijn handen, ... ik zie eigenlijk gewoon met al mijn zintuigen (en meer dan dat) uit naar de reis. Ik wil er weer zijn. Ik hoef niet zozeer iets te doen, maar wil er vooral zijn: bijpraten, samen lachen en huilen, Bijbelstudies doen, zien hoe de meiden gegroeid zijn, naar het kindertehuis van mama Gitau, familie bezoeken, etc. Hoe de weken er precies uit gaan zien weet ik niet.
Dinsdagnacht vlieg ik naar Nairobi, woensdag eind van de middag door naar Eldoret. Daar word ik opgehaald door Hellen en Resper. Waarschijnlijk gaan we vrijdag richting Kakamega. Hellen is daar pastor van een gemeente. We gaan eerst dan naar Kakamega Forest (regenwoud), daarna naar haar ouders die wonen in omgeving Kakamega. Alles God willing én zoals nu vaag bedacht. Kan nog alle kanten op veranderen.

Of ik deze blog bij ga houden, weet ik nog niet. Het is wel een handig middel om iedereen tegelijk te bedienen in ieder geval ;). Dit is een eerste poging.

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2014

Nyumbani Zeist

02 Januari 2014

Leaving my second homeland...

01 Januari 2014

Partir, c'est mourir un peu

01 Januari 2014

Blessed 2014

31 December 2013

Indrukwekkend en leerzaam
Margje

Van harte welkom op mijn pagina bij waarbenjij.nu. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn reizen :). Omdat ik sinds 2001 Kenya-georiënteerd ben, is mijn domeinnaam ook uit het Kiswahili: marafiki betekent vrienden.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 44391

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 05 December 2015

And again ... Ethiopia!

30 Juli 2014 - 27 September 2014

Heading for Hawasa in Ethiopia

17 December 2013 - 02 Januari 2014

Travelling to Kenya

11 Januari 2013 - 19 Januari 2013

Ghana

23 November 2011 - 03 December 2011

Training The Art of Teaching

18 December 2007 - 07 Januari 2008

Travelling abroad

Landen bezocht: