Ready to go ... almost - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu Ready to go ... almost - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Margje Kooiker - WaarBenJij.nu

Ready to go ... almost

Door: Marg

Blijf op de hoogte en volg Margje

11 November 2015 | Nederland, Zeist

Dear all,

Mijn koffers staan (zo goed als) klaar, de vaatwasser draait, de laatste was is opgehangen en ik zit met een kop thee en mijn laptop op de bank. Morgenochtend vertrek ik -God willing- naar Schiphol voor ruim drie weken Ethiopië. Ik ben er denk ik klaar voor en heb er zin in. Ik ga het zijn in Nederland dichtbij familie en vrienden wel missen en besef op een moment als dit dat ik rijk gezegend ben met zoveel lieve mensen om me heen! Ik hoop jullie op of na vijf december snel weer live te zien en spreken.
De eerste Afrika-ervaringen heb ik deze week al opgedaan :). Gisteren kreeg ik een mail dat er nog wel twee trainers mee zouden willen doen. Heel gaaf natuurlijk, dat enthousiasme! Niet zo praktisch omdat ik niet genoeg materialen heb dan én omdat we dan met zeven trainers op een groep van tien deelnemers zitten die eerste week ;). Nou ja, we'll see. Het zijn misschien ook wel erg Nederlandse argumenten die ik heb. Ik laat me verrassen. Daarnaast kwam er vandaag nog een mail: de trainers komen vrijdag aan en kunnen dan zaterdag beginnen met de training. Ai ... lastig. Dan hebben we dus maar één trainingsdag over van de drie die er officieel voor het Train-the-Trainers cursus staan. Het was al ingekort omdat ik niet eerder weg kon. Morgenavond word ik opgehaald door degene die deze trainingen coördineert en ik zal dan wel verder horen/overleggen hoe het écht zal gaan. Het thema wordt 'loslaten' ;).

Rest mij jullie allemaal goede weken toe te wensen! Ik mis allerlei verjaardagen (Elouise, Petronelle, Willem, Maurice, Wietske, Lianne), maar ga proberen op jullie dagen in Ethiopie een glas wijn te drinken en zal zeker aan jullie denken.

God zij met jullie allemaal! Be blessed, and be a blessing!

• 11 November 2015 - 22:27

Grietje :

Fijne tijd toegewenst! Alles waar je geen invloed op hebt moet je loslaten;) succes met het geven van de training. ....

• 12 November 2015 - 10:55

Hilly:

Marg een goede en veilige reis en ik hoop dt je ook daar een gezegende tijd mag hebben.
    Laat het een beetje los........ Zal reg kom.

• 12 November 2015 - 19:49

Lia :

Leuk om over je voorbereidingen te lezen. Succes met alle trainers!

• 12 November 2015 - 21:30

Jane:

Wish you a time full of blessings!